خط تولید پانل پی وی سی

شرکت تلاش سازان تولید کننده ی مدرن ترین دستگاه ماشین سازی  پلیمر و پلاستیک است و با سال ها تجربه در این زمینه توانسته است با کیفیت ترین تولیدات را روانه ی بازار کند. تولید پانل های پی وی سی یکی از خدماتی است که تلاش سازان به مشتریان خود ارائه می دهد. پانل های پی وی سی یکی از جدیدترین متریال ها در طراحی دکوراسیون است. این پانل ها به جای ام دی اف و یا کاغذ های دیواری برای استحکام و زیبایی محیط به کار می روند.

شرکت مهندسی تلاش سازان با به کارگیری کادری مجرب و مهندسان ماهر در زمینه ی تولید دستگاه های پانل پی وی سی و عرضه ی آن ها به بازار اقدام نموده است. این دستگاه ها، با کیفیت و طول عمر زیاد از بهترین قطعات موجود تهیه شده اند و برای تولید ورق های پی وی سی با ماندگاری بالا به مشتریان عزیز عرضه می شوند. قیمت مناسب دستگاه های پی وی سی و برتری محصولات تولیدی آن ها باعث برگشت سرمایه در کوتاهترین زمان برای تولید کنندگان خواهد شد.

از مزیت این ورقه ها، سبک بودن آن ها و حمل و نقل آسان است. مصنوعی بودن موادی که در ساخت آن ها استفاده می شود باعث شده است در برابر شرایط مختلف مقاومت داشته باشند و دچار خرابی و پوسیدگی نشوند. ماندگاری و استقامت بالای آن ها در برابر رطوبت این متریال را به گزینه ی مناسبی برای کار گذاشتن در حمام و دستشویی تبدیل کرده است. محکم بودن آن امکان ورود آب و رطوبت و در نتیجه رشد قارچ و باکتری ها را به حداقل رسانده است. استفاده از لایه ی پلی اورتان باعث ایجاد یکدستی و سطحی صاف در این پانل ها شده است به همین دلیل آن ها را می توان با استفاده از یک دستمال به راحتی تمیز کرد. به همین دلیل به این پنل ها ضدلک می گویند زیرا آلودگی به درون آن ها نفوذ نمی کند. یکی از مشکلات عمده ی دیوارپوش ها حساسیت به نور و رنگ و رو رفتگی است. ولی پانل های پی وی سی این مشکل را ندارند و به دلیل استفاده از دی اکسید تیتانیوم در ساخت آن ها در برابر زرد شدن و رنگ و رو رفتگی معمول در ورق های پوششی مقاومت بالایی دارند. استفاده از مواد به صرفه و ارزان تمام شدن قیمت نهایی این ورق ها باعث استقبال گسترده از آن ها شده است.