خط تولید لوله pvc

با افتخار به شما اعلام می‌کنیم که شرکت تلاش سازان، به عنوان پیشرو در صنعت تولید لوله‌های PVC، با ارائه خطوط تولید با کیفیت بالا، به مشتریان خود امکان می‌دهد تا هدررفت مواد را به حداقل برسانند و عملکرد خود را بهبود بخشند.

خط تولید لوله PVC شرکت تلاش سازان، با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت، به شما امکان می‌دهد تا لوله‌هایی با استحکام و انعطاف پذیری بالا تولید کنید که به مدت طولانی‌تری ماندگاری دارند و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های نگهداری می‌شوند.

با خط تولید لوله PVC شرکت تلاش سازان، می‌توانید:

– به حداقل رساندن زمان و هزینه‌های تولید
– کاهش هدررفت مواد اولیه و افزایش بهره‌وری
– تولید لوله‌های با کیفیت بالا و استاندارد جهانی
– ارائه محصولات با قیمت رقابتی و جذاب به بازار

ما در شرکت تلاش سازان، با تکیه بر تجربه و تخصص بالای خود، به شما اطمینان می‌دهیم که با استفاده از خطوط تولید لوله PVC ما، به سرعت به راه حل‌های موثر و پایدار برای تولید مواد پلاستیکی خود دست پیدا خواهید کرد.

همچنین، تیم ما آماده ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی کامل از مشتریان عزیز می‌باشد. با ما همراه شوید و به دنیایی از تولید پیشرفته و با کیفیت وارد شوید.

شرکت تلاش سازان – همراهی در توسعه و پیشرفت صنعتی

دستگاه لوله پی وی سی

گروه مهندسی تلاش سازان بزرگترین سازنده خط تولید لوله های پی وی سی است. این لوله ها با ضخامت و در سایزهای مختلف برای فاضلاب، کشاورزی، کانال آب و دیگر صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. این خط تولید با استفاده از دستگاه های و تجهیزات مهندسی شده به تولید مرغوب ترین لوله های پلیکا و pvc با کارایی و ماندگاری بالا می پردازد.

دستگاه تولید لوله پلیکا

خط تولید لوله های پی وی سی با استفاده از اکسترودر با کمک قطعات مختلف مواد اولیه را تولید کرده و آن ها را در قالب های مخصوص می ریزد. بسته به نوع و مدل خط تولید، دستگاه های خنک کننده و یا وان های وکیوم برای تولید لوله ها استفاده می شوند. در مرحله ی بعد کشنده ها در خط تولید کششی یکنواخت را به وجود می آورند زیرا لوله های استاندارد باید در یک حد معین در معرض کشش قرار بگیرند تا اندازه ی دلخواه به دست بیاید. فشار وارد کردن زیاد به بدنه ی لوله باعث آسیب رساندن به آن می شود. برش دادن لوله های پلیکا با اره انجام می شود و لوله ها در اندازه های معین بریده می شوند. این لوله ها ویژگی های زیادی از جمله، کارکرد آسان، طراحی شکیل، ظرفیت بالای تولید، بی صدا و لرزش بودن و مجهز به سیستم پی ال سی، را دارند. از این لوله برای آبیاری تحت فشار یا بدون فشار در زمین های کشاورزی استفاده می شود. مقاومت بالای آن ها باعث طول عمر و عدم پوسیدگی در زیر نور آفتاب می شود. فاضلاب های شهری نیاز به استفاده از لوله های مقاوم دارند به دلیل زنگ زدگی و ایجاد شکستگی در لوله های فلزی لوله های پی وی سی جایگزین آن ها شده اند. برای زه کشی و تهویه ی هوا استفاده از این لوله ها گزینه ی مناسبی است. سیستم آبرسانی مناطق مسکونی، ساختمان ها و مناطق شهری با استفاده از این لوله ها به سهولت انجام می شود.

در سال های اخیر برای برق رسانی به دلیل ایمن بودن پروفیل های پلاستیکی از پی وی سی استفاده می شود. انتقال املاح و مواد شیمیایی نیز یکی دیگر از موارد استفاده از لوله های پی وی سی است. این لوله ها ضریب انبساط بسیار پایینی نسبت به دیگر لوله های پلیمری دارند. در مناطق زلزله خیز و مناطقی که نشست زمین اتفاق می افتد استفاده از این لوله های پلیمری باعث بالا بردن ضریب اطمینان می شود. وزن سبک، مقاومت و حمل و نقل آسان آن ها از دیگر ویژگی های این لوله های پلیمری است.