خط تولید پروفیل upvc

امروزه بحث هدر رفت انرژی بسیار در کشور مطرح گشته است. برای رفع این هدر رفت محصولات بسیار زیادی هم در نظر گرفته می‌شود. هدر رفت انرژی در چند سال اخیر در کشور ما به یک امر حیاتی شهرت پیدا کرده است.  به همین دلیل خط تولید پروفیل‌های upvc مشغول به کار شد تا حداقل بتوانند کمی از هدر رفت‌های انرژی جلوگیری به عمل آورد. استفاده از این صنعت از اول انقلاب تا به حال بسیار مطرح و مورد توجه بوده است و حتی گام‌های کوچک ولی موثر هم بر داشته شد. اما متاسفانه  تا به حال به تولید upvc به عنوان یک صنعت مدرن و جداگانه نگریسته نشده است و فقط در بعضی مناطق از آن استفاده می‌شود. در این محتوا قصد داریم در مورد پروفیل یو پی وی سی و تجهیزات تولیدی آن اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

تجهیزات اصلی خط تولید پروفیل یو پی وی سی

خط تولید پانل پی وی سی را با یک لیست کامل از تجهیزات مورد نیاز باید بشناسید. تجهیزات اصلی، تجهیزات کمکی، لوازم یدکی و قطعات مصرفی 3 گروه مجزا را تشکیل می دهند. آشنایی شما با هرکدام می تواند پروسه و روند فعالیت شما را به شکلی غیر قابل باور آسان و البته تسریع کند. در ادامه شما را با تجهیزات اصلی خط تولید پروفیل یو پی وی سی بیشتر آشنا می کنیم. همراه ما باشید.

یو پی وی سی چیست؟

به یکی از فرآورده های پلی وینل کلراید، یو پی وی سی می گویند. دستگاهی به نام اکسترود این فراورده را به صورت پروفیل تولید می کند. معمولاً اولین ویژگی این پروفیل به دوام و مقاومت بالای آن در برابر ضربه اشاره می کند. امروزه در صنعت ساختمان سازی به وضوح از این پروفیل استفاده زیادی به عمل می آید. احتمالاً نام درب و پنجره یو پی وی سی را بسیار شنیده اید. در برخی از شرایط پروفیل یو پی وی سی ممکن است از یک ماده کاملاً خام تولید گردد. در شرایط دیگری یک هسته شاید در این میان نقش داشته باشد. هسته مورد نظر توسط  کواکستروژن پوشش داده می شود.

روش آبیاری قطره ای با مزایایی که دارد و پروفیل یو پی وی سی  هرکدام جزء ضروری ترین ها در صنعت های گوناگون به شمار می آیند. برای راه اندازی هرکدام باید از تجهیزات اصلی، با کیفیت، مرغوب، استاندارد و قیمت مناسب استفاده کنید. به هر حال راه اندازی برای تولید در ابتدا هزینه ای را می طلبد که باید با برنامه ریزی برآورد هزینه ها را انجام داد. توصیه ما این است که از یک مجموعه باسابقه و معتبر برای خرید تجهیزات اصلی استفاده کنید. تجربه و مهارت افراد متخصص می تواند به نفع شما باشد که هزینه بالایی را پرداخت نکنید.